Vet aqui el nostre video ... !!

dimarts, de setembre 29, 2009

Conclusions:



Fent un anàlisi de tot plegat sem ocorren uns quants dubtes:

Si en 10-15 anys hi ha hagut aquests passos agegantats de la Tecnologia...com viuran d'aqui 100 anys? M’imagino viatges al espai, cotxes que es condueixen sols i robots que t’ho fan tot! Màquines que cada cop més substitueixen al home. Que serà de nosaltres?

Però per un altre cantó, em pregunto: com podia ser factible un món sense tecnologia? Sense electricitat? Jo no me l’imagino! Com podia la gent rentar la roba a mà? Escriure llibres a ploma? No tenir neveres? O sense anar tan lluny: com la gent podia viure sense telèfons? Jo ja estic malacostumada...

Pensar que es pot saber el temps que farà gràcies a un satèl·lit, que podem volar fins l’altre punta del món en un dia o que fent un sol clic podem contactar amb familiars que es troben a un altre continent... és al·lucinant! La tecnologia ens ha portat molta riquesa multicultural, gran capacitat de seleccionar informació virtual, desenvolupament del dit gròs (d'escriure missatges), mes comunicació... Però no tot és positiu: Que m'en dieu dels virus al ordinador que et borren tot alló que t'havies treballat? O del control que tenen sobre nosaltres? O els milers de persones que s'han quedat sense feina per ser substituïdes per màquines? ... Com tot a la vida, la tecnologia te els seus grans PROS però també el seus CONTRAS, no els olvidem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Video: Evolució de la tecnologia