Vet aqui el nostre video ... !!

dimarts, de setembre 29, 2009

Introducció


Fent un repàs al meu dia me n’adono que des de que em llevo fins que me’n vaig a dormir estic envoltada de mil aparells que em faciliten la vida: per començar, escric des del meu portàtil al mateix temps que surt música dels altaveus. Cada dia, em llevo amb un despertador-ràdio, agafo la llet de la nevera mentre un cafè es fa sol en una cafetera de càpsules i la torrada a la torradora, encenc el mòbil i escolto les notícies.

Fins i tot al bany hi puc trobar multitud d’aparells elèctrics! El raspall de dents elèctric, el secador, una bona llum per arreglar-me... Al sortir de casa, agafo la moto, em trobo semàfors, cotxes, bicicletes... al arribar a la feina m’assec davant del meu ordinador i allà m’hi quedo durant cinc hores i mitja, encara que, de tan en tan, faig servir la impressora, la fotocopiadora, el FAX o el telèfon...

Quan arribo a casa i miro la tele (noticies) mentre els fogons, el forn o el microones em couen el menjar... Surto de casa i trec diners d’un caixer automàtic...

Per la tarda a la universitat, trobo que hi ha tecnologia per tots costats: ordinadors, projectors, florescents, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Video: Evolució de la tecnologia